
دما ۴۰ درجه ی ناقابله کوله ام بسیار سنگینه خیلی هم دیرم شده ولی خب ده تا خیابونه فقط... +ماشین خونه است؟ +آره میدونم جا پارک پیدا نخواهم کرد و تازه اپ دزدگیر ماشین رو هم ندارم و اینکه بین خودمون باشه...تا حالا تنهای تنها رانندگی نکردم=] دم در بر میگردم و به ماشین نگاه میکنم چلچله آه میکشد! منم همینطور! گرمه:"( توی مسیر تمام گنجشک ها دارن هلاک میشن... تمام باغچه ها رو دارن آب میدن که نمیرن از گرما گل های پر طاقتشون... ماشین ها داغ کردن... آدما هم خسته و بیحوصله دارن زیر کوچکترین سایه ه...
ادامه مطلب