(128)لیترالی بدون عنوان

خرید بک لینک

دیدین یه وقتایی...

چطور بگم؟!

مثلا این ماییم⭕️!

یه دایره...یه دایرهی قرمز...

شبیه یه سلول که از محیط بیرون جداست...

واسه خودش سیستم فیلتراسیون داره...

میره میاد...به کسی کاری نداره و کسی کارش نداره! 

یکم با بقیه درارتباطه ولی حفاظت شده است...

شاید با سلولهای اطرافش فرق داره ولی براش اهمیتی نداره تا وقتی تعادل سیتوپلاسمش برقراره و میتونه زنده بمونه و زندگی کنه!

بعد تو یه شرایطی که همه چی خیلی سخته...

شوک محیطی بسیاره و دنیا به هدف دستکاری داره محیط سلولو سرد میکنه و گرم میکنه و شوک الکتریکی میده و ماده شیمیایی میزنه و غلظت مواد محلول محیط رو تغییر میده، این سلول بالاخره یه روزنه رو باز میکنه!

اینها آدمای اطرافمون هستن (22)برنامه ریزی...

ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: پنجشنبه 3 خرداد 1403 ساعت: 23:34

صفحه بندی