(52)قلیه میگوP: +فینگیل نامه!

خرید بک لینک
قلیه میگو جان...خوشمزه ترین غذای دنیا!!!

تازه نسبت به قلیه ماهی هم کلی مزیت داره...

مثلا:

1-میگو داره:)

2-نیاز نیست واسه درست کردنش شیش ساعت خار جدا کنی...چون میگو داره!:))

3-خوردنش با استرس پاره شدن مری، با خار، همراه نیست...چون میگو داره!:)))

4-میگو داره!:))))

5-میگو داره!:)))))

6-میگو داره!:))))))

.

.

.

بینهایت-میگوووو داره!:))))))))))

امضا:یک عدد فدایی در راه میگو:دی

+سوّمی ها و پیییش دانشگاهی ها...با نهایی چه میکنید؟؟:)

++دوراز چشم مامان جان واسه فینگیل رُژ زدم...

چپ میره...راست میره...هی میگه: ببین رُژَم پاک شده...ببین،ببییین...کمرنگ شده...ببییییین!!!

یعنی چکار باید کرد با این دهه نودیا عاخه؟؟؟!!

(22)برنامه ریزی...

ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 15:22

صفحه بندی