
عکس گرفته شده توسط اینجانب...
وقتی که با مادر جان رفتم در دشت و صحرا چون معتقد بود خطرناکه تنها بمونم خونه...
آره دیگه...اینست قدرت مامان ها!
(22)برنامه ریزی...
ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 2:20