(86) آخر شبی...

خرید بک لینک

اگه ۱۲ شب نیمهشبه، پس  ۶ صبح حدودا آخرشب محسوب میشه:)

داشتم کامنتهای قدیمی پستهای اولمو نگاه میکردم...یه کامنت گرفتهبودم بر این مبحث که از اموجی و دو نقطه پرانتز و اینا استفاده نکن که مطالبت حرفهایتر باشه!

شما ذاتا تا حالا دیدین من اینجا مطلب حرفهای بذارم؟:))

دلم میخواد یه لیبل بچسبونم رو پیشونیم که روش نوشته:

دونت تاچ...نات فور سیل

یعنی که دست نزنید و برای فروش نیست و این حرفا!

فینگیلیش برعکس رو چی صدا می زنیم؟ انگارسی؟ انگرشین؟

داشتم فکر میکردم...من همین که کتابی رو میخونم و توی کتابه شخصیتهاش با هم در ارتباطن، انرژی اجتماعیم کم میشه:)

واقعا چه انتظاری از من دارن مردم؟:)))

" امروز کتاب خوندم...نمیام بیرون دیگه نمیتونم...اصرارم نکن عه":)

اینستای عزیزم رو دی اکتیو کردم...اتفاقات خوبی اخیرا توش نمیافتاد...دیگه طاقت ندارم:")

(22)برنامه ریزی...

ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: جمعه 13 خرداد 1401 ساعت: 8:18

صفحه بندی